באנר עליון עמוד הבית

שיקום שיניים באמצעות כתרים

כשרוצים לשקם את שיני הפה בוחרים בכתר כיוון שהוא השחזור המדויק ביותר לשן חסרה מבחינת הצבע והגודל. כתר שיניים מותאם כראוי לא יגרום לעששת על ידי רובד חיידקים, לא יזיז את השיניים הסמוכות, לא יגרום לדלקת חניכיים. מיומנות גבוהה דרושה להכנת הכתר, מידות מדויקות של הרופא, עבודה טכנית מדויקת של הטכנאי. לפני הנחת הכתר יתבצע טיפול שורש ומבנה יצוק או רגיל. בטיפול השורש מנקים את תעלות העצב, מטפלים בעששת ולאחר המבנה מניחים את הכתר בפה.

תהליך התקנת הכתר

תהליך התקנת הכתר קורה במספר מפגשים. בשלב הראשון במשך שני מפגשים בממוצע, תתבצע סתימת השורש. במפגש נוסף יתבצע המבנה, במפגש נוסף יילקחו מדידות לכתר ויותקן כתר זמני על שן מושחזת. לאחר מפגש או שניים נוספים הכתר יונח בפיו של המטופל. לאיתור רופא המומחה לשיקום הפה או לרופא המתקין כתר חרסינה במודיעין, אתרו רופא מן האזור על ידי המלצות. העדיפו מומחה לשיקום הפה.

סוגי כתרים

קיימים מספר סוגי כתרים. כתר יצוק העשוי מתכת בלי ציפוי ומתאים לשיניים אחוריות בלבד כי הוא לא אסתטי במיוחד. כתר חרסינה מאוחה למתכת המשלב סגסוגת מתכתית חזקה וציפוי חרסינה, אך הוא עלול לחשוף צבע אפור בין הכתר לחניכיים ובכך חסרונו. כתר חרסינה גלוונו עשוי מתכת שיכולה להתאים גם לשיניים הקדמיות.

כתר זרקוניה

כתר זרקוניה במודיעין ללא מתכת מיועד לשיניים קדמיות. הצבע של הכתר צבוע כולו בצבע השן. החרסינה לא מגרה את החניכיים ומדויקת להפליא בהתאמתה. חומר הזרקוניה עמיד כמו שן מקורית ומחזיק שנים רבות בפה. התקנת כתר חרסינה במודיעין ניתן לבצע אצלי רופאי השיניים האזוריים. תוצאה אסתטית ברמה גבוהה מובטחת! השיניים הקדמיות יהיו יפות, מדויקות ומושלמות לחיוך חושף שיניים לבנות.

שירותי חירום שיניים במודיעין

לאיתור טיפולי חירום שיניים במודיעין עליכם לפנות לרופאי שיניים מומחים באזור. רופאי שיניים רבים יסכימו לקבל אתכם במרפאה או בביתם במקרה של צורך בחירום כמו כאבי שיניים עזים, נפילת גשר וכתרים לצורך הדבקה, טיפול שיניים בילדים. קחו בחשבון כי לעיתים רפואת חירום כוללת תשלום גבוה יותר אצל רופאים מסוימים. עדיף להימנע ממצבי חירום ולטפל באופן שוטף בשיניים כך שתהיינה בריאות ואסתטיות.