באנר עליון עמוד הבית

רפואת שיניים אסתטית
ככל שרפואת השיניים הולכת ומתקדמת עם הזמן על כל היבטיה הטכניים ושיטות הריפוי כך עולה נושא האסתטיקה ועיצוב השיניים למראה חיוך טבעי ומושלם.
רפואת שיניים אסתטית זהו תחום נוסף ברפואת השיניים אשר בו מתמחים רופאי השיניים כדי להגיע לתוצאות אסתטיות וטבעיות ולא רק בריאות. כירורגיה פלסטית ורפואה אסתטית הפכו לתופעה חברתית, תרבותית וצרכנית כאשר המודעות לה הולכת וגוברת עם הזמן, לכן אין זה פלא שגם תחום רפואת השיניים האסתטית הולכת ותופסת תאוצה על מנת שהחיוך שכה חשוב ומרשים בפני האדם יהיה טבעי, נקי ויפה במיוחד.

רפואת שיניים אסתטית כוללת שחזורי שיניים ללא אמלגם, ציפויי חרסינה, הלבנת שיניים, כתרים וגשרים ללא מתכת, שיקום ללא מתכת על גבי שתל ושיניים תותבות ללא וו מתכת.

אי לכך, הטיפולים הבולטים ביותר בענף זה יהיו כתרי "זירקוניה" שהם כתרים ללא מתכת, הלבנת שיניים מתקדמת וציפויי חרסינה בשיטת לומינירס. כל אלה כוללים שיטות טיפול מתקדמות עם חומרים שהרכבתם על גבי השיניים או באמצעות ציפויים מקנים מראה טבעי במיוחד ללא כל תחושה כי מדובר בטיפול שיניים ולא במראה טבעי.

חשוב לפנות לרופאי שיניים אשר מתמחים בתחום זה של רפואת שיניים אסתטית כדי להשיג תוצאה מרבית ואיכותית ביותר בכל טיפול.

כדי לשמור על האסתטיקה של השיניים ולפנות לכמה שפחות טיפולים בתחום זה יש להקפיד על מספר כללים:

ראשית, רצוי במיוחד לשמור על השיניים מפני חומרים המזיקים להם ומכתימים אותם כמו עישון, קפה במינון גבוה או יין אדום וכמובן לא לשכוח לצחצח שיניים לפחות פעמיים ביום.

שנית, חשוב ביותר להקפיד על בדיקות תקופתיות אצל רופא השיניים וביקור אצל השיננית פעמיים בשנה וזאת על מנת לשמור על נקיונם של השיניים, הסרת האבנית המצטברת ולהבחין במחלות חניכיים או בעיות נוספות הזקוקות לטיפול מיידי בטרם תתפשטנה ותגרום לנזק רב.