באנר עליון עמוד הבית

אבל את התיקון לכך לא תצטרכו לבצע בהדרגה. אין צורך להתחיל בסאגה של טיפולים שתהיה עבורכם משרת עבודה של ממש. היום הולכים לצילום, מחר צריך לפענח אותו. בתור הבא יקבעו את התכנית ואחר כך יבצעו הכנה וכך הלאה בעצלתיים.

אין לכם סבלנות לזה!

אתם אנשים עסוקים. אין לכם את האפשרות לבזבז על השיניים שלכם כל כך הרבה זמן! למה עליכם לצאת ולחזור שוב ושוב, ולבצע כל יום שלב אחד בטיפול? אולי יש אפשרות אחרת?

רוצים תוצאות היום!

ומעבר לכך, עברתם כבר מספיק זמן עם הפה במצב הנוכחי שלו. אתם כבר מחכים בקוצר רוח לרגע הזה בו תוכלו לאדם את האדם שמולכם בחיוך רחב וללא כל בושה להציג בפניו את שורות השיניים המסודרות והבוהקות שבפיכם.

האם יש אפשרות כזו?

בדיו את זה אנחנו רוצים להציע לכם. הצעה נפלאה של טיפול כוללני על כל השיניים שיש לכם (או שאין לכם) ועוד ביום אחד. מינימום זמן, מינימום בלבול ראש. כדאי לך לבוא לשמוע מה בדיוק יש לנו להציע לך ולקבל הצעה מתאימה עבורך!

בואו להכיר אותנו!

אם אתם עומדים בשלב הזה בו הינכם חושבים לבצע השתלות שיניים ביום אחד שווה לכם לבוא להכיר את ד"ר עמי ויז'נבסקי מור. אצל ד"ר מור תשמעו על צורת הטיפול החדשנית והעדכנית ביותר. ותוצע לכם ההצעה הטובה ביותר כדי לתת גם לכם את החיוך המושלם ביום אחד!

טיפול באווירה נפלאה!

תשכחו כל מה שאתם יודעים על מרפאות שיניים ועל הכאבים הנלווים. אם אתם מאלו שהמושג טיפול שיניים מעלה אצלם אסוציאציה של כאב וצמרמורת. אז חשוב לנו שתדע שבמרפאת השיניים שלנו אנחנו משקיעים מאמצים, ידע וכלים כדי שהחוויה תהיה נעימה. שהטיפול יתבצע מתוך רוגע ונעימות.

הצוות שלנו!

תכירו את הצוות הנפלא והאדיב. את האווירה הנינוחה. ואת הטיפול המושלם שינתן לך במינימום כאב. מינימום זמן. כדי שתהיה גם אתה לקוח מרוצה שלנו!