באנר עליון עמוד הבית

רובינו לא מייחסים חשיבות רבה לבריאות השיניים שלנו ואנו מסתפקים בצחצוח שיניים בוקר וערב בכדי לנקות את המצפון שלנו וכך אנו ממשיכים את חיינו עד שמגיעים הכאבים הגדולים שמצריכים מאיתנו לקחת את השיניים שלנו יותר ברצינות. אם אנו גרים במרכז יכול להיות שנצטרך בעקבות ההזנחה הזו שיניים תותבות במרכז, ולעיתים אף טיפול שיניים דחוף במרכז, ואף שירותי שיניים במרכז מסוגים אחרים – הכול בגלל שלא הקפדנו ללכת לשיננית אחת לחצי שנה כמו שהיא אמרה לנו ולא הקפדנו על בריאות השן שלנו.

שיניים תותבות במרכז
אנו רגילים לראות שיניים תותבות אצל הסבא והסבתא שלנו או אצל ההורים המבוגרים שלנו אך לא תמיד רק למבוגרים יהיו תותבות. לעיתים אף צעירים שלא שמרו על בריאות השיניים שלהם או ששן נשברה ולא גדלה שוב יצטרכו שיניים תותבות במרכז כמו בכל מקום אחר בארץ בהתאם למיקום. כל זאת במידה ואנו כבר במהלך טיפול, אם אנו לא במהלך טיפול ונשברה לנו שן או שאנו צריכים טיפול שיניים דחוף במרכז נוכל לקבל את הטיפול הזה ולאחר מכן להתקין את התותבות.
אסטטיקה ובריאות
השיניים שלנו הם הדבר הראשון שאחרים רואים כשהם נפגשים איתנו, ואחד האיברים הכואבים ביותר במידה ולא טיפלנו בהם כיאות. מבחינה בריאותית, ללא טיפול מתאים במרפאת שיניים במרכז במידה ואנו גרים שם מצב החך והשן יחמירו מה שעלול במקרים קיצוניים אף להיות מסוכן. מבחינה אסטטית, למי מאתנו לא ייצא לדבר עם מישהו עם שיניים צהובות מה שמאוד דחה אותנו? לכל אחד מאתנו, ולכן אם אנו לא רוצים לדחות אנשים אחרים כדאי לנו לשמור על השיניים שלנו ולדאוג שהן יהיו מצוחצחות, נקיות ולבנות.
הכי טוב המלצה!
אם אנו מחפשים רופא שיניים במרכז מכיוון שאנו גרים שם הדבר הטוב ביותר יהיה לקבל המלצות מחברים. רופא שיניים צריך להיות ידידותי לסביבה וצריך להיות עדין ולבבי מכיוון שאין אחד שאוהב רופא שיניים, ולכן אם יש לנו המלצה על רופא שיניים שכזה – מה נעים ומה טוב.