באנר עליון עמוד הבית

כמה פרטים שכדאי לדעת לפני ניתוח פלסטי אסתטי

אם תשאלו את פרופסור אייל וינקלר מה אמור לשקף מנתח מקצועי, הוא יסביר שראשית עליו להיות אנושי ואמפטי למטופלים, וזאת כי לא פעם מטופלים חשים חסרי ביטחון, מכילים מגוון חששות ובאופן כללי זקוקים לאמינות מלאה ולידיעה שהתהליך עומד לעבור על הצד הטוב ביותר. אי לכך, פרופסור אייל וינקלר אינו רק מאוד מקצועי ובעל יכולות כירורגיות מדהימות, אלא ראשית כל הוא אדם, ועל כך יעידו עשרות השנים בהן הוא טורח להתנדב עבור מגוון ניתוחים של ילדים אל מעבר לים שאין באפשרותם להשיג שירות יקר ואיכותי שכזה באופן עצמאי.

את דרכו החל פרופסור אייל וינקלר בלימודים באוניברסיטת בן גוריו, ולאחר מכן המשיך להתמחות בבית חולים ניו יורק, כאשר הוא מתמקד במיקרוכירורגיה ואך בקנדה ובארה"ב הא עבר השתלמות בניתוחים קוסמטיים. מכאן שההצלחה לא איחרה לבוא ודי מהר הוא כבר ניהל את המחלקה לכירורגיה פלסטית ואת המחלקה לכוויות בבית חולים שיבא בתל השומר. עוד ראוי לציין שבין השנים 2005-2009 פרופסור וינקלר ישב בראש איגוד הפלסטיקאים הישראלים, ועד היום הוא שם דבר בתחום, כאשר אם נבקש לבחור נישה מסוימת בה הוא בין המובילים בארץ, נציין שהוא מוביל את ענף ניתוחי הפנים בארץ – בין אם מדובר בהצמדת אוזניים, ניתוח אף, הרמת מצח, הרמת עפעפיים וכדומה.

מה חדש בתחום הפלסטיקה

לצד שורת ההצלחות והתפקידים הבכירים, פרופסור וינקלר גם ידוע כאדם שייבא לארץ מגוון שיטות ניתוח חשובות ומוצלחות במיוחד – הן בתחום הקטנת החזה והן בתחום שאיבת שומן. מכאן מי שבוחרת לעבור הקטנת חזה אצל פרופסור וינקלר יודעת שלא יישארו לה צלקות ואף שהתוצאה תיראה טבעית לגמרי, כך שללא ספק מדובר בשני יתרונות חשובים עד מאוד כאשר עומדים לגעת בתחום רגיש כגון זה.

כתבה חשובה שהתפרסמה ב"ידיעות אחרונות" פרופסור אייל וינקלר

מקצועיות בלתי מתפשרת

כיום פרופסור אייל וינקלר עומד בראש קליניקה שמהווה מרכז מומחים לאסתטיקה ולכירורגיה פלסטית, בה ניתן למצוא מגוון מומחים עבור שלל תחומים – בין היתר גם עבור ניתוחי קוסמטיקה משחזרים, ועל כן זה המקום למצוא מגוון פתרונות חדשניים, ולעבור על מגוון מהלכים מורכבים, כאשר מראש ניתן לדעת שכל טיפול כולל ניסיון עתיר, ידע רב, מכשור מתקדם, סטנדרטים גבוהים ומעל הכול מקצועיות בלתי מתפשרת, וזאת כי עם רזומה חיובי אין להתווכח, ועל כן לצד המוטו של הקליניקה – גם אתם עתידיים ליהנות מתוצאות איכותיות שנראות טבעיות, ואף ניתן ליהנות מהידיעה שאתם עומדים להיות מטופלים לצד צוות מוביל שמנוהל על ידי פרופסור וינקלר!

מידע נוסף על פרופסור אייל וינקלר תוכלו למצוא באתר הבית: http://www.drvinkler.co.il