באנר עליון עמוד הבית

כל אחד מאתנו חי את החיים שלו בשקט ובשלווה ורבים לא חושבים על העתיד בכל מה שקשור במצב הרפואי. אך המציאות יכולה להכות בפניהם של אנשים כשיום אחד מתגלה בעיה בריאותית כלשהיא קלה או חמורה, בעיה המצריכה טיפולים שעלולים לעלות לא מעט כסף. החוק בישראל מחייב כל אחד להיות רשום לאחת מקופות החולים שם יש ביטוח בריאות שאמור לכסות עלויות במצבים מסוימים, אך מה עושים כשהביטוח לא מכסה טיפולים, ניתוחים, או כל דבר אחר שהינו מחוץ לסל הבריאות? בדיוק בשביל זה יש ביטוח בריאות פרטי

מהו הביטוח הפרטי?

ביטוח בריאות פרטי הוא ביטוח שאמור לכסות את מה שקופת החולים לא מכסה. מה זה אומר? אם אדם זקוק לניתוח כלשהוא בחו"ל, ניתוח שעלותו יקרה והוא לא יכול לעמוד בעלויות כאלו, הוא קודם כל פונה לקופת החולים. במידה ויש לו כיסוי ביטוחי מקופת החולים מצוין, אך אם אין לו כיסוי בקופת החולים כדאי שיהיה לו ביטוח פרטי שיכסה את עלויות הניתוח ומה שמסביב. ההבדל בין מי שיש לו ביטוח פרטי למי שאין לו יכול להיות ההבדל בין חיים ומוות, וכל אדם שיש לו משפחה וגם אם אין לו, כדאי שיבדוק את האפשרויות שמציעות חברות הביטוח.

מה מציעות החברות?

חברות הביטוח מציעות ביטוח בריאות פרטי, כזה שיכסה עליות במצבים שונים. כך לדוגמא ישנו כיסוי אשר מכסה טיפולים וניתוחים במצבים שונים, ישנו כיסוי אשר נותן פיצוי מיידי עם גילויה של בעיה רפואית חמורה, ישנו כיסוי אשר משפה את החולה במידה והוא צריך להיות מאושפז מספר ימים בבית החולים, וישנם עוד כיסויים רבים שמציעות חברות הביטוח השונות, הכול כמובן בהתאם לסכום שמשולם עבור הביטוח בכל חודש וחודש.
יש אנשים שמזלזלים בביטוחים הללו ומעדיפים לא להוציא סכומי כסף נוספים מעבר לקופת החולים, אך כשמגיעה רגע האמת אין להם פתרון להוצאות שלהם. עדיף לשלם כמה עשרות שקלים בכל חודש ואפילו כמה מאות שקלים, וכשמגיע הרגע בתקווה כמובן שלא יגיע אפשר יהיה להתמודד כלכלית עם המצב.