באנר עליון עמוד הבית

רופא שיניים

מיהו רופא שיניים? מהם תפקידיו? כיצד מזהים רופא שיניים מקצועי? כל זאת ועוד בשורות הבאות.

רבות דובר על רופאי השיניים אליהם אף פעם לא הולכים בשמחה בשל החששות מהטיפול והכאבים המתלווים לכך. רבים מאתנו אף דוחים ביקורים אצל רופאי השיניים כדי להימנע מאי- נעימות, דבר שמתגלה בהמשך כטעות כאשר הבעיה הולכת ומחמירה.

תפקידו של רופא השיניים הוא לא רק לסייע למטופל בשיפור המצב הרפואי ובפתרון הבעיה שבפיו, אלא ליצור אמפטיה וסימפטיה אצל המטופל כדי שלא יחשוש מן הטיפול.

רופא שיניים, שלא נוהג כך ומתייחס בחוסר אדיבות עלול לסכן את המשך ביקוריו של המתרפא במרפאתו ואת שיתוף הפעולה שלו.

רופא שיניים שמבין זאת משיג מטרה כפולה

גם הצלחה בטיפול הרפואי וגם הגדלת חוג לקוחותיו. לשם כך, יש צורך להקפיד לבחור רופא שיניים שהוא בעל שם טוב ושמרפאתו מצוידת במיטב השכלולים והעזרים הטכנולוגיים שיעמדו לרשותו.

לאחרונה גדלים מספר השימושים בגז צחוק במרפאות השיניים כדי לשכך את הכאבים והנמיך את סף החרדות של המטופל. לאחרונה, גם רופאי שיניים לילדים משתמשים בו כדי ליצור תחושת ביטחון. רופא שיניים טוב ומקצועי נמדד במספר לקוחותיו המרוצים.

אין זה סוד שרופא שיניים מקצועי ואמין גובה לעיתים מחיר מעט גבוה, אך ברוב המקרים, הטיפול היסודי ועבודתו המקצועית מצדיקה זאת.

לרופא שיניים טוב חייבת להיות היכולת להרגיע את מטופליו ובו בעת לאבחן היטב את הלקות בפה שממנה סובל המתרפא, עליו להתאים את הטיפול הראוי ביותר מבלי לקחת סיכונים מיותרים ולהרחיב את הטיפול כדי להרוויח ולהגדיל את עלות הטיפול.

לעיתים, מקרים בהם רופא שיניים נתן אבחנה לקויה הצריך טיפול ארוך יותר שעלותו גבוהה הרבה יותר מהטיפול הראשוני לו נזקק המתרפא. לכן יש צורך להקפיד לבחור רופא שיניים אמין, בעל תעודות מקצועיות ובעל שנות וותק רבות המעידות על ניסיונו. מרבית הטיפולים הם טיפולים משקמים כלומר עוסקים בשחזורי שיניים, תותבות, השתלות ורפואת שיניים אסתטית.

ולשם כך רצוי לבחור ברופא שיניים המומחה בשיקום הפה בהתאם לבעיה הקיימת. כדי להוריד את מפלס החרדה ולגשת לרופא שיניים ללא חששות עליכם לוודא שאכן מדובר ברופא שיניים מומלץ בפי רבים. כך תהיו בטוחים שאתם בידיים טובות ואמינות והטיפול יעבור במהרה תוך כאבים מינימליים עד כמה שאפשר.

אולי זה יעניין אתכם

השתלות שיניים
השתלת שיניים
כאבי שיניים