באנר עליון עמוד הבית

עלויות של השתלת שיניים

השתלת שיניים נחשבת לפתרון יעיל בענף רפואת הפה, בשל אחוזי ההצלחה הגבוהים שלה. התקנת שתלים לשיניים מיועדת עבור אנשים מבוגרים הסובלים מחוסר שיניים, עקב מחלות חניכיים שעשויות להוביל לנסיגה הדרגתית של החניכיים. שתלים לשיניים דנטאליים הם ברגים מסוג מסוים מחומר טיטניום, שמוחדרים לעצם הלסת, על מנת לשמש בסיס איתן לשיקומה כמו גם שחזורה של מערכת השיניים. חשוב לציין, , שטיפולי השתלת שיניים יכולים להסתכם בהוצאות גבוהות במיוחד של עשרות אלפי שקלים.

מהם המרכיבים של עלויות טיפול ההשתלות?

כן אין זה סוד, לא מדובר בטיפול זול כלל וכלל, יחד עם זאת מדובר בפיתרון יעיל לטווח הארוך, כל עוד הוא נעשה בתנאי טיפול נכונים והולמים. טיפול זה מהווה השקעה ראשונה במעלה במסגרת בריאות הפה ואיכות חייו של המטופל באופן כללי, מדד אשר איננו ניתן לתמחור. מחירי הטיפולים הללו מורכבים ממספר גורמים עליהם נפרט להלן. ראשית יש להתייחס למחירים של השתל בעצמו, שנית לעלות של הכתר או הגשר שנבנה מעליו, ולבסוף מחירו של הטיפול הכולל. בסיס התהליך הוא השתל הדנטאלי, שמגיע בטווח רחב של מחירים.

מדוע כדאי להשקיע בשתל איכותי?

ברוב המקרים, אם תעדיפו לחסוך בעלויות של השתל בטווח הקצר, קרוב לוודאי שיהיה עליכם לשאת בהוצאות כספיות גבוהות עבור תחזוקתו לטווח הארוך. במידה ומדובר בשתלים בעלי איכות ירודה, עשויות להתעורר עם הזמן בעיות שונות כמו בעיות מכניות דומות לתופעה של שבירת ברגים, חוסר התאמה בין הכתר והשתל וכיוצא בזה. במידה ואתם מעדיפים להוריד את שעות הביקור אצל רופא השיניים בטווח הארוך, ואתם מוכנים להשקיע בשתל איכותי בעל אורך חיים מספק, יש להשקיע בעלויות של השתל ולבחור באחד כזה שלא יעורר בעיות.

הערכת העלויות

שתלים באיכות גבוהה, אינם כוללים בעיות שונות כמו אלו שצוינו לעיל. העלויות עבור שתלים כאלו נעות כאמור בטווח רחב של מחירים, כאשר ישנה הערכה ממוצעת וכללית לגביהם. הערכה של עלות השתל, נעה בסביבות שלושת אלפים שקל, וזאת מתייחס גם לעלויות של הטיפול עצמו. אלף וחמש מאות שקלים נוספים יש להשקיע במבנה שצריך להיות מותקן מעל השתל. מחירי הכתר, שמותקן על השתל משתנים גם הם, ותלויים למעשה בסוג של הכתר ובאזור אליו הוא מיועד בחלל הפה.

העלויות הממוצעות עבור כתרים כיום בשוק נעות גם הן סביב שלושת אלפים שקלים. לסיכום, העלות הכללית יכולה להגיע לשבעת אלפים חמש מאות שקלים.