באנר עליון עמוד הבית

מרכז מומחים "וינקלר קליניק" בראשות פרופסור אייל וינקלר מציע- טיפולים וניתוחים קוסמטיים

women-sergרבים הם האנשים המסתובבים בעולם שהיו רוצים לשפץ ולשנות מעט את המראה החיצוני שלהם. שינוי הצורה של האף, הגדלה או הקטנה של החזה, שאיבות שומן וכדומה. ישנם כאלה הסובלים מפגמים מולדים הפוגמים במראה שלהם או כאלה הסובלים מנזקים שונים בעקבות פציעות או פגיעות שונות כמו כוויות וכדומה כאשר כל אלו מחפשים את הפתרון ואת הדרך לשפר ולשפץ את המראה שלהם. כיום התפתח מאוד כל הנושא של הרפואה האסתטית כאשר היא מאפשרת את ביצועם של כל אותם השינויים והפציינט יכול ליהנות מתוצאות מושלמות בדיוק כפי שחלם ורצה שיהיה.

פרופסור אייל וינקלר – מוביל בעולם הרפואה האסתטית

הניתוחים הפלסטיים אותם אנחנו מכירים היום הגיעו לעולם רק בשנות השישים כאשר הזמן שחולף רק מיטיב, משכלל ומשפר את התחום של האסתטיקה הרפואית. אחד המומחים המובילים בתחום הכירורגיה הפלסטית ועולם האסתטיקה באופן כללי הינו פרופסור אייל וינקלר. הניסיון הרב והפציינטים הרבים שזכו לעבור תחת ידיו מעידים כי אכן מדובר במומחה מספר אחד בסדר גודל שאינו מצוי כמותו בארץ ואף בעולם.

פרופסור וינקלר שימש בעבר כראש המחלקה לכירורגיה פלסטית בבית החולים תל השומר שם טיפל באנשים רבים כמו גם בפצועים ובחיילים שנפגעו ונזקקו לניתוחים מורכבים לצרכי שיקום. רבים הם המטופלים שחבים לפרופסור וינקלר את חייהם ואת איכות החיים שלהם הודות לטיפולים ולניתוחים המוצלחים אשר אותם ביצע בהם.

הפעילות ההומניטרית של פרופסור אייל וינקלר

פרופסור אייל וינקלר תורם מיכולותיו הבלעדיות וממומחיותו חסרת הפשרות גם לנזקקים במדינות העולם השלישי. במסגרת זו הוא יוצא מפעם לפעם אל המדינות הנחשלות ומבצע שם ניתוחים וטיפולים שונים בילדים ותינוקות הזקוקים לכך. אם אלו ניתוחים משקמים בתינוקות הסובלים ממומים מולדים ואם אלו ניתוחים או טיפולים באנשים שנפגעו או נפצעו והם זקוקים לטיפולים משקמים. התרומה המשמעותית של של פרופסור וינקלר תורמת לשיפור איכות החיים של כל אותם מטופלים או מנותחים כאשר לולא פרופסור וינקלר לא היה להם כל סיכוי להגיע לשיקום ברמה כזו.

מרכז מומחים וינקלר קליניק פותח את שעריו בפני כל מי שזקוק לטיפול או ניתוח קוסמטי מכל סוג שהוא כאשר פרופסור וינקלר יחד עם מיטב המומחים מבטיחים להעניק לכל אחד את הטיפול המקסימלי והמושלם ביותר.

כתבה נוספת שיכולה לעניין אתם, פרופסור אייל וינקלר מסביר על ניתוח הגדלת חזה